Sunday 2 December 2012

Förvandling

Det här projektet har tagit ca 2 månader eller så, men det har blivit klart!
1. Tag valfri IKEA-PUFF (jag har i alla fall för mig att de där små lådsystemen heter så).

2. Klipp lämpliga bitar av hyllpapper of you choice...

3. Fäst det på lådgavlarna.

(Man kan tex använda hobbylim, eller om man som jag är lat och inte orkar gräva fram det gamla lim som förmodligen torkat i skåpet kan man använda tejp också. Det är högst antagligen lättare att få loss pappret sen ifall man tröttnar då också.)

4.  Sen när du eller nån annan har inspiration att fortsätta tar du ut alla lådor och bygger ett torn...

5. ...medan själva stommen av PUFFen får sig ett lager bets eller två.

Tadaa! (Okej, betset är nog betydligt grönare än jag hade önskat mig, men ändå. Jei!

2 comments:

  1. Blev riktit snyggt och mycket mer personligt. Men så är det med nästan allt från ikea, du kan göra det hur personligt som helst. Ta nu bara Expedit hyllona, ja har olika lådor i o kan flytta dom hit o dit o ändra looken på hyllan! :)

    ReplyDelete
  2. Så sant! Ikea överlag är ju väldigt opersonligt så jag tycker nästan man måste göra något skoj med möbler därifrån :) Om man sen orkar och har tid är ju en annan sak...

    ReplyDelete